Bestellen en Betalen

Hoe plaats ik een bestelling?
Bestellen is simpel! Kies je product, plaats het in jouw winkelmandje en volg de stappen. Een account aanmaken is bij ons niet nodig !

Problemen met bestellen?
Onze site draait het best op de internetbrowser Google Chrome. Heeft u problemen met bestellen? Dan raden wij aan het opnieuw te proberen met Google Chrome, vanaf een vaste PC. Vaak is dit de oplossing voor wanneer u een oude versie van Internet Explorer (versie 7 of 8) gebruikt. Probeert u te bestellen vanaf een tablet of telefoon? Dan raden wij aan het opnieuw te proberen vanaf een computer, met Google Chrome. Mocht u alsnog problemen ondervinden mag u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is aangekomen?
Na het afrekenen krijg je een bevestigingsscherm te zien en ontvang je een bevestigingsmail. Het kan zijn dat deze in je spambox beland.

Help, er zit een fout in mijn bestelling of ze mag niet gelijk verzonden.
Kan gebeuren! Onze tip, bel gelijk even. Mailen kan ook, maar het kan zo zijn dat de bestelling eerder verwerkt wordt van de email.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Een bestelling kan geannuleerd worden tot deze verzonden is. Je kan je bestelnummer en naam naar ons doormailen, maar bellen is beter omdat het zo kan zijn dat de bestelling eerder verwerkt wordt dan de email. Eenmaal verzonden geldt onze ruil- en retourregeling.

Betaal opties
iDeal
Als Nederlandse klant reken je snel en makkelijk af in de vertrouwde internet betaalomgeving van jouw eigen bank, middels onze iDeal partner Multisafepay.